Tema: Re: alternatyva fasado dailytentems
Autorius: VNO
Data: 2009-01-25 14:22:49
dar yra HPL plokstes - spalvu gausa manau ptenkins bet koki pirkeja. Yra medzio imitacija.
dabar neprisiminu pagavinimo, bet yra ES HPL gamintojas, kuris gamina is karto paruostas HPL dailylentes su visiais reikalingas profiliais.

siulau pasidometi - produktas skirtas vent. fasadams, ilgalaikis ir labai atsparus.

VNO