Tema: Re: Q:kaminas ir suodziai
Autorius: rr
Data: 2009-01-24 12:37:02
Butent ten, kur kaminas patampa saltesnis, ypac horizontalios dalys.
Kur saltesne kamino sienele dumas sutinka, ten is kart kabinasi prie sienos.

Katilinej pas mane butent pecius i kamina turejo ~1m horizontalu vamzdi, tai
uzsinesdavo ziauriai.
padejo apsukimas akmens vata.
Dar potencialiai pavojinga vieta - kur kaminas isnyra is is silto namo
vidaus i palepe ir lauka.

R.