Tema: Re: kamstines grindys - kur pigiau?
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-23 17:21:14
jei kaunas pabandyk ferimpex - savanoriu pr. tarp aukstaiciu ir zemaiciu gatviu, nuo centro po desine puse. Vezasi tiek klijuojama tiek suneriama (nereikia jau nieko klijuoti, lakuoti, paklotu  ir tt, tiesiog susikloji kaip laminta ir dziaugiesi)
Gali pasiziureti vainetoje (bet ten tas pats asortimentas buvo kaip ferimpex ir su bendravimu sunkiai) arba geros grindys savanoriuose priesais mc-donalda. Bet ten buvo tik suneriamas, klijuojamo neturejo.

Jei Vilniuje yra toks kamstinis namas ar pan.

Beje, jei grindinis sildymas tai gal geriau deti klijuojama, nors pardavejas sake pas save susidejas suneriama ir tipo silta. Bet as nerizikavau. Pagal mano skaiciavimus 4-6 mm kamscio yra apie 10-12 mm medzio. O pagal rekomendacijas ant sildomu daugiau kaip 12 mm medzio nerekomenduojama. Ar kazkas panasaus. Siemet pirma ziema su grindiniu sildymu ir kamsciu, pastoviai nekurenu, bet atrodo sila normaliai, nes patalpa isyla panasiai per ta pati laika kai buvo tik betonas.

T:)