Tema: Re: gipskartonio apdaila židiniui
Autorius: G.S.
Data: 2009-01-23 10:06:59
Nu ir ka duos tas raudonas gipsas ? Dega taip pat sekmingai kaip ir
paprastas.Kalcio plokstes eina kurios atlaiko temperatura iki 1200 oC.
Ten gi kapsule iki 800 oC ikaista.Buvo cia man is UAB Ugnista sudarankiai
kazkada su tuo raudonu gipsu apdeje ta kaspule tai po pirmo kurenimo
uzsidege viskas nafig.