Tema: Re: Energija taupancios lenputes GU10 lizdui
Autorius: Smirgelis
Data: 2009-01-22 21:39:57
Standartine virtuve daugiabucio (10kv max). O kur pirkai tuos led? Ir cia 60
LED'u vienoj lemputej ar bendrai? Siaip CFL butu gerai, bet jos ilgos labai
ir remtusi i lubas :(. O LED balta sviesa skleidziama netrukdo? Ar ten yra
filtras koks uzdetas? Kiek skaitinejau tai philipsas kazko geresnio turi,
bet kainos nesveikos (vos ne 100lt uz viena lempute) ir kazin ar lietuvoj
imanoma rast, o tie kinietiski led pasitikejimo nekelia....