Tema: Re: grezinys iskreiptuoju budu
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2012-05-09 08:46:50
Man panašiai ir nutiko - gręžėjai įstatė vamzdį į gręžinį, užkimšo,
užkasė laisvą tarpą, kad vamzdis netabaluotų ir paliko. O po poros
savaičių montuotojai iškasė aplink duobę, įleido 1,5 m žiedus, padarė
siurblinę, sukišo ten hidroforą ir t.t., iškasė griovį iki namo, sumetė
laidus, vamzdį ir pajungė vandenį.
Svarbu, kad kaimyno karvės nešiktų ant palikto vamzdžio (kaip man
nutiko), nes jaučia vandenį ir trinasi aplink.