Tema: Re: Oro valiklis kambaryje...?
Autorius: someone
Data: 2012-05-09 08:35:16
Jei kada tamsta turesite serganciu vaiku (nelinkiu to), gal tada
lengviau paciam rasti atsakymus i durnus klausimus.
Kai vaikai serga alergija nuo ziedadulkiu, tas ju "distiliavimas" bent
pusei paros, kol jie buna namie jiems padeda atsigauti nors kazkiek,
nereikia bent nakti kvepuoti tomis ziedadulkemis.