Tema: Re: biotualetai koki rinktis?
Autorius: klausimas
Data: 2012-05-08 09:31:20
Kitas variantas be chemijos - kompostuojantis tualetas
http://www.atliekutvarkymas.lt/7615/paslaugos-ir-produktai/kompostuojantys-tualetai.html
kaimyne toki pasistate - kol kas nesiskundzia (talpa didele, dar neuzpilde).
Seip ivertinus konstrukcija ten viskas elementaru. Bet kaina tai ... As
nusprendziau pats toki susikalt pigiai :D o durpiu ir pjuvenu ant kiekvieno
kampo gausi.