Tema: Re: tvoros statymas
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-05-08 08:35:46
Prisidedu prie klausimu, nes rupi ir man visa tai.
mano tvora apie 30 m ilgio gaunas, primeciau tai atsivezt betono ir
isbetonuot sienele 70 cm (50 po zeme ir 20 virs zemes) + stulpeliams skyles
kainuotu apie 800, bet cia tik betonas, be armaturos ir stulpeliu. Rods
nedaug visai, bet reik klojinius visma ilgiui daryt is karto, kas kainuos
nemazai medziagu.