Tema: Re: reikia terasiniu lentu
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-07 15:07:16
man tik idomu kaip jie ta garantija 25 metams suteikia?
Yra pavyzdziu stovejusiu 25 metus? O siaip reklama tam ir yra, kad viliotu ir skambetu graziai. O naturoje daznai buna taip, kad pvz po 10 metu nublukus dangai, kuriai 25 metu garantija nebebuna kam pareiksti pretenziju, arba "oficiali garantija 2 metai" :)
Beje, jei jau lyginam su maumedziu - jau 3 metai pietineje puse maumedzio terasa (siemet bus 4) be stogo - papildomu investiciju ir prieziuros nulis (neskaitant sluotos ir retkarcias nuslavimo). Ziurint i jos dabartine bukle, sakyciau garantija 10 metu i prieki, kad nieko ir nereikes :)
Bet siaip jau, medziagos tai skonio ir pinigines dalykas. Vienam betonines trinkeles, kitam medines grindys, treciam novatoriskas kompositas prie sirdies.

T:)