Tema: Re: fasado kaina
Autorius: Darius-B
Data: 2012-05-06 22:47:51
Jeigu siena : blokelis-polistirenas-apdaila, tai galvoju jokio skirtumo
neoporas as polistirenas, na gal neoporui smeiges trumpesnes ir pigesnes
gaunasi. Jeigu siena trisluoksnis muras tai su neoporu turetu pigiau gautis,
nes pamato (prie tos pacios varzos) siauresnio reikia.

"Leon'"  wrote in message news:jnumi0$iin$1@trimpas.omnitel.net...

gal gal pasakyti, kodel pasirinkai neopora? Galvoju det 20 polisterolo, bet
kad aplink keletas pazistamu ir neopora dejo. Del silumines varzos cia?