Tema: Re: Vaikams patraukli/nepatraukli zona
Autorius: Kurmis
Data: 2012-05-04 13:45:35
dilgeles gerai bus palei tvora, kad ant jos neliptu. medeliu taip nelabai
gelbesi...
tuomet lieka uzsiimti kolektyviniais darbais, leidziant vaikams patiems
pasirinkti po meduka is kruveles, kad anie sodintu ir priziuretu. gali net
ne medi, o koki kruma sodinti, tai vaikam uogu bus, nes jie kaip supratau
taip ar taip jau uzsuka...

--
Kurmis