Tema: Re: el.ivadas
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-05-04 09:52:32
Del PC maitlokio tu teisus, bet gal paziurek kaip per ta laika pasikeite
proporcija stalinis PC/laptop? Dabar zmones net jei nezada nesiotis kompo,
vistiek i namus perka laptopa. O laptopas gerokai maziau ryja uz stalini PC.

"Vaidas"  wrote in message news:jnvu5c$402$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo tik dėl vaizdo pasaulis eina energijos taupymo kryptimi. T.y.
įrenginiai vis taupesni, tačiau jų daugėja. Aišku ne visur einama link
taupumo: anksčiau 300W maitblokis kompe buvo ok, dabar žiū - jau ir 500W
per mažai (nes dvi galingos vaizdo plokštės).

Vaidas