Tema: Re: vilma express +-
Autorius: Edgaras
Data: 2012-05-03 13:39:55
vel gi siemensas siemensui nelygus, pigiausia serija nuo brangiausios 5x
skiriasi... tai cia labai daug vardint reiketu. man asmeniskai patinka
JUNG'o produkcija, kokybiski mechanizmai ir kokybishkas plastikas, pvz AS500
serijos rozetes su izeminimu kaina be pvm ir be nuolaidos yra 10.30 lt,
vienpolio jungiklio 14.74, viengubo remelio 3.49lt,

jeigu netureciau pinigu ant jungo, greiciausiai rinkciausi shnaiderio sedna,
labai kokybiski mechanizmai (plastikas kiek pigokas) bet man patinka
diznainas. atitinkamai kainos rozetkiu 7.32 lt, vienpolio jungiklio 10.46lt,
vienviecio remelio 2.08 lt

taip pat pasvarstyciau apie legrando produkcija, yra pakankamai pigi serija.

apie ka nesvarstyciau - vilma, liregus, mekel makel ar koks ten ir simtai
kitu pigienu, kurias paemus i rankas, dar nepastatyta jungikli, pajungineji,
ir supranti kad slamsto gabalas, aisku, skonio reikalas, bet man
asmeniskai - nelimpa. veikti veikia... ten koks jungiklis gal ir pasvila,
pasikeiti, ir vel ramu. bet.. geriau biski dasimest, ir turet tikrai gera
daigta.