Tema: Re: Darzas ant molio
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-02 13:22:46
tai, kapinaites darete :)
Triju metu patirtis, gruntas pas mane molingas. Kai saule slapia padziovina virsuje gaunasi tokia pluta, kad ir piktzoles nenoriai lenda :) Bet pliusas tokio grunto, po isdziuvusia pluta paprastai buna pakankamai dregmes ir sausu metu. Problema labai lengvai issiprende - sukaliau bordiurus lysvem. Papildomai jokiu zemiu neveziau, lovius suguldziau ant lygios ispurentos zemes ir iskarto uzmulciavau. Sekanciais metais jokio darzo kasimo ar purenimo, praskleidi mulca iki zemes pavirsiaus ir seji (galima net grioveliu nedaryti) ir vel uzmulciuoji. Daigai nesunkiai islenda, o po mulciu zeme lieka puri ir dregna. Sliekams irgi patinka, o kurmiui sliekai - taip kad ir be papildomo isikisimo zeme yra kas purena :)

T:)