Tema: Re: signalizacijos kabelio tiesimas
Autorius: -Velnias-
Data: 2012-05-02 12:09:03
gali, is esmes, bet kur. bet svarbiausia, pasidaryti nuotraukas tokiu
instaliaciju - elektros, vamzdeliu sildymo ir pan. tada nesuki sau
galvos. man buvo atvejis, kad viena didele siena kazkaip nepateko i
foto, kai fotkinau elektros instaliacija, o tinkuotojai eme, kaip tycia,
ir toje sienoje uztinkavo rozeciu anga. o kadangi ten buvo tarpinis
taskas, jo nesujungus, neveikia rozetes svetaineje, tai buvo smagu.
elektrikas sako, lygtais gi darem cia rozete :) tai paskui atrado
lengvai su matuokliu. iskapojo ir ramu.