Tema: Re: Šildymo kilimėlis voniai
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2012-05-01 23:20:17
negerai tuom, kad iki vakaro vis vien atvės, nebent užpilsi kokiu 10cm
betono sluoksniu :)
plius klausimas, norime šiltų grindų ar grindinio šildymo? jeigu 1-mas
variantas, tai tada reikia įrenginėti taip, kad pašiltų kaip galima
greičiau.
aš pats prie kokius 5m kai įsirenginėjau butą masčiau taip pat kaip tu, tai
įleidau >5cm tą kilimėlį... tai nors įsidėjau protingą Devi 550
reguliatorių, vis vien negalėjau suprasti, kodėl grindys šaltos tuo metu kai
man jų reikėjo šiltų, o šaltos buvo todėl, kad termopora jau būdavo
prikaitusi, bet iki viršaus šiluma dar nedaėjusi :)