Tema: Re: sildomos grindys ant medines perdangos
Autorius: shadow
Data: 2012-05-01 17:22:48
"dz" > wrote > na as pas save,  viename is san mazgu, turiu pasidares
uponoro sausa
> grindini sildyma su tom brangiom aliuminio plokstem, na tai galiu pasakyt,
> kad nekaip ten jos syla, lyginant su tradicinem
> su frezuota puta ir grindiniu sildymu, niekur neteko susidurt, bet man
> atrodytu, kad nieko gero, del to kad betonas, ty silumos laidininkas
> saveikaus tik su vamzduko virsutine dalimi, tai nebus kaip greit is
> vamzdzio paimt reikiama silumos kieki

-pono valia.
Sunku pasakyti kiek su betonu laimima tos silumos,bet vien jau pats
faktas-medine perdanga ir betonines grindys-skamba keistokai. Daug ivairiu
niuansu atsiranda. O ir kaip minejau,jei efektas butu tikrai
zymus-skandinavai senai butu taip dare. Dabar gi tobuleja tik izoliacines
medziagos,bet pati sistema jau kruva metu nekinta.
Antra vertus-visur savos tradicijos ir iprociai.
Nepabandes nesuzinosi :)
Sekmes