Tema: Re: Apie kurmius
Autorius: bertas
Data: 2009-04-17 12:52:47
Na baidymo įrankių yra įvairių, bet kiek pastebėjau jie veikia ne ten.
Kaimynas pasikabinęs pilną daržą skarbonkių ir panašaus džiaugsmo ant
pagaliukų. Negali sakyti, kad nepadeda - pas mane nėra kurmių, užtat pas
jį pilna :D Tai kiek suprantu geriausias būdas atsikratyt kurmių -
pasiūlyti vieną iš liaudiškų būdų kaimynui, kurmiai turėtų susidomėti juo :D