Tema: Re: atramine siena KB!!
Autorius: AMB
Data: 2009-04-16 09:21:51
nu, o jeigu ateityje sugalvos ten kazka statyti  ir islyginti nores savo
sklypa, tai gausis mano ta sienele zemiau ir jau birs zemes pas mane. siaip
ta atramine sienele viename gale dar uzsisuks ir eis kita kryptimi, tai toje
puseje turetu gal jau tikrai nebevirsti, nes prilaikys tas kampas.

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>o kam čia 2m aukščio?
> daryk 1m, už jo dar slaituka, kad per du zingsnius dar metra pakiltu.
>
> --
>
> http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html
>

> "AMB" <zzzv@fgfvgbh.lt> wrote in message

>>> uz
>>> mano. Realiai tai ta siena turbut turetu buti net apie pora metru