Tema: Re: statybinis siuksliu konteineris Vilniuje
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-04-15 10:42:46
kaip tik teko pasidomėti

imti oficialų konteinerį iš atliekas tvarkančių įmonių kainuoja apie 600 lt
pastato 3 dienom . dar čia grupse skaičiau kad mano vietovėj galima gauti už 400 . vistiek daug...

kitas variantas imti mašiną ir vežti į savartyną

iš priv.asmenų kazokiškės priima po 55/tona
iš sudariusių sutartis, kurie pastoviai veža - 35 lt/tona

savivartis  kurį radau kainuoja 50lt atvažiavimas į vietą + 3lt/km (skaičiuoja tik į vieną pusę) + 35 lt/tona šiukšlių
man iki savartyno apie 30km, taigi būtų 50lt + 3 lt*30km + 2tonos * 35 = apie 200 lt.

dar yra besisiūlančių pvz už 120 lt paimti tavo šiukšles ir išvežti... kažkur. tas variantas manęs nedomina,
ir kontaktų taip pat neduosiu :)