Tema: Re: sienu siltinimas
Autorius: new
Data: 2009-04-14 17:14:06
kadangi su sia komanda mes reikalu jau anksciau turejom nemazai, ty davem
darbo, tai sutarem langus ismesti uz ta kaina. Jie siaip siulo langus per
puse dalinti, jei pas tave langu 40kv, tai paskaiciuos +20kv prie bendro
ploto uz ta kaina. kai dejo man dekora pries metus, sutarem vitrinas ivis
ismesti, nes ju plotas daugiau nei puse visu langu ploto.