Tema: Re: Del cirkuliacinio siurblio
Autorius: sail
Data: 2009-04-15 12:03:49
Jei katilas kondensacinis, tai mano kukliu supratimu jokiu ten pricindalu ir
nereikia. Termofikato temperatura jau is katilo jau tinkama paduoti tiesiai
i grindis.Ventiliai prie katilo zinoma wellcome, kad galetum katila atjungt,
neisleisdamas vandens is sistemos.

Del atbuliniu voztuvu klausimas, ar jie reikalingi, itariu veiktu ir be ju.