Tema: Re: iki raktu
Autorius: bzik
Data: 2009-04-14 15:09:07
manau, kad imanoma, bet kokybe atitinkama. Jei m2 kaina 310Lt, tai darbai
joje sudarys 120-150 Lt. Maziau nesitikiu. Kaip manai kokio lygio medziagoms
dirbama? Pries 7m. pats isirenginejau 1k. buta. Beveik kapitalinis remontas
(netvarkiau el.instaliacijos). Samdomu darbu buvo minimaliai. Medziagos
ekonominio lygio (plyteles iki 40 Lt, laminatas iki 35 Lt, ir pan.). Bendroj
sumoj m2 gavosi ~250Lt/m2. Tuo metu su samdomais darbininkais biudzetinis
variantas buvo ~400Lt/m2.
Kiekvienas uzsakovas nores kazko savito ir kaina tada augs kaip ant mieliu.