Tema: Re: Kurmiai
Autorius: pelkiu diedas
Data: 2009-04-14 13:17:31
Hmm, pas mane plotas koki 30a, gal daugiau gausis sudejus visas pakampes kur
jie knaisioja zolyte.. Buciau dekingas jei parasytumete veliau kada kaip
sekasi ir ar neatsirado, gal reiks ir man isbandyti si metoda, nes kol kas
tik spastai (ne vamzdelis, o is vielos tie) padeda kazkiek ju apmazinti,
bandyta ir sieros saskes, zyzia tie "atbaidantys prietaisai" bent du,
maluneliai, niekas tiems rupuzems nebaisu. Kazkada pjaudamas zole vidury
dienos su zoliapjove benzinine maciau kaip pradejo kilti kurmiarausis gal uz
10m....