Tema: Re: Shahlykine
Autorius: vaidas100
Data: 2009-04-14 12:08:39
Rokas wrote:
> Atidarem nauja shashlu sezona ir pastebejom, kad III kartoms
> pratarnavusi shahslykine galutinai prakiuro. Zodziu, teks meistrauti
> nauja. Gal kas kokiu brezinuku prilaikot, ar shiaip progresyviu minciu
> tuo klausymu turit? kolkas mastau apie 60x30x30 deze, su pora eiliu
> skyliu shone.

mano uoshvis gamina shashlykines-burzuikes
metalas sakychiau 3-4 mm storio
sulankstyta viskas fabrikiniu budu
dazyta viskas atrodo shvedishkais spec dazais krosnims
ishmatavimai turbut 60(ilgis)x40(plotis)x30(aukshtis)?
yra kaminas del kurio greichiau padaromos zarijos
ant virshaus dedas dangtis ir pasidaro alia burzuike alia virykle
galima tada statyt puodus ir kazka virt
yra dureles rankenos pagalba reguliuojamos
kojos ir kaminas nusiima ir viskas labai kompaktishkai susideda vidun
pernai uoshvis dar i komplekta dedavo ieshmus, groteles, zarstekli,
pirshtine ir superines ruginukes puslitri :D
geriau, kokybishkiau, protingiau ir dailiau pagamintos shashlykines
neesu mates
dar kazka uoshvis kalbejo, kad galima ir zuvis ishrukyt joje

kaip dabar madinga sakyt,
nepirk kitos shashlykines nepamates shito gaminio ;)

dar uoshvis gamina pirtims katilus

uoshvis - Algis
+37068695319
Utena,
bet be problemu manau galima ir i Vilniu arba Jonava pristatyt tik kokia
savaite reiks palaukt