Tema: Re: KK su hidroakumuliacine talpa
Autorius: Vytautas
Data: 2011-11-17 11:53:06
tai patikek, dar netokiu variantu isgirdau kai ieskojau kas man pajungtu KKK
akumuliacines, boileri ir kolektorius.
pamates kad ir 5-7 atejusiu bent siek tiek supranta apie tai, ko as ju
prasau (tiesa buvo ir sildymo projektas duotas) paemiau ir pajungiau viska
pats. veikia idealiai. talpos dvi po 720 litrus, abi zyla vienodai. Esu
visiskai patenkintas siuo savo darbu. katila kuriu kai man patogu - neziurnt
ar namuose ir taip silta. radiatoriai ir grindys  visada pastovia
temperatura palaiko (tiksliau oro temperatura vienoda - keiciama kreive
pagal lauko temperatura)
tiesa is Baltermos buvo rekomendave kazkokia firma kuri padarytu, bet
kazkodel neapsieme, nors nebuvo pasakyta kad uz 200 lt viska padarytu. net
nuolaidu neprasoma, su visais popieriais ir pan