Tema: Re: Grindinio sildymo termostato reguliatoriaus dauzymasis
Autorius: Ostapas
Data: 2011-11-16 16:30:12
Trieigiai vоžtuvai būna dviejų tipų: pamaišymo ir paskirstymo. Vietoj pamaišymo galima įdėt atbulą paskirstymo, tik tada jis gali skleist keistus garsus kai dirba maišymo režime.
Kaip kuris veikia - pasigūglink :) Ant vožtuvo būna nupieštos rodyklės kokiom kryptim turi tekėt termofikatas - jei pas tave kažkaip ne taip teka kaip nupiešta, reiškia įdėtas atbulai.