Tema: Re: pagalast grandine
Autorius: Uredija
Data: 2011-11-14 16:00:16
Pataisysiu kolega. Jai jau taip idealiai pagal vadovelius tai kol nauja
grandine vienoks dildes diametras, kai jau biski pasidevejus kitoks ir kai
jau prie galo dar kitoks. Cia svarbu islaikyti uzgalastos dalies kampa
statmenai danties. Kol nauja grandine man rodos ( bet galiu klys,
nebepamenu) turi but didesnio diametro dilde i toliau diametras mazeja. Bet
visi galanda su vienodom 4.8 mm dildem.  Manau jei pardavejui pasakysi apie
skirtingus diametrus, tai koks 60% ju isvers akis ir nesupras ko tu nori
:)))

"@runAsUser"  parašė naujienų news:j9r2jn$q0g$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.husqvarna.com/lt/homeowner/accessories/product-accessories/galandimo-iranga/kombinuoti-sablonai/

Uzdedi ir bruksteli pora kartu atitinkamu kampu.
Dilde reikia pagal grandine, ar bent jau zinant pjuklo marke nusipirkti,
skirtingu diametru buna tam tikroms grandiniu rusims.