Tema: Re: Kur utenoje taiso graztus?
Autorius: EVO
Data: 2011-11-12 20:48:23
nu tai pagedo sankaba pas mane. Paskersiu grazta, paveizesiu kaip ten
padaryta. Nes patrona sukant, kad priverzti grazta, nereikia antra ranka
patrono prilaikyti. Pacioje dreleje sankaba kai buvo gera sustabdydavo,
kad nesisuktu patronas kartu su varikliu. O kai pagedo - sukasi variklis
kai patrona noriu atlaisvinti ir tarskejo barskejo kai gest pradejo, kol
visai parejo.