Tema: Re: COMM: Ermita?o dovanø ?ekis
Autorius: Kęstas
Data: 2011-11-10 13:56:33
> Truputi offtopic, bet kazkas cia sakes buvo, kad kaune atsidarys
> ermitazas lapkricio menesi. www randu tik kad isnuomojamos patalpos
> raudondvario plente ir cv kazkuriame puslapi ieskojo darbuotoju kaune,
> bet apie atidaryma nieko neuzsiminta. Gal kas zino daugiau?

tas daiktas visai greta manęs. seniau buvo Inkaras, po to - Sanitex sandėliai. dabar kalbama apie Cash&Carry + Ermitažas, bet pletkų lygyje. pastatas jau rekonstruotas pritaikant parduotuvei, užvanoti stikliniai priestatai, baigiamos įrengti aikštelės. viduje didelė dalis stalažų jau apkrauti prekėmis nuo grindų iki lubų - matosi pravažiuojant - bet jokių tikslesnių žinių dėl atidarymo kaip nėr, taip nėr. faktas tas, kad man su pravažiavimu bus batai, kai atidarys, nes jau dabar viskas užgrūsta darbuotojų automobiliais :( na ir kitas faktas (?) tas, kad atidarymo proga bus kokia nors fakina nuolaida viskam (dėl ko su pravažiavimu bus iš viso basta ;)), tai jeigu kažkam kažko reikia "iš senukų" nelabai skubiai, siūlyčiau palaukti ;)