Tema: Re: vienvamzdė šildymo sistema daugiabuty ir šildymo reguliavimas termostatais kiekv. butui
Autorius: Giedrius
Data: 2012-01-10 14:40:15
Tas trieigis ne balansavimui skirtas, o tik srautu atskirimui. Nemaisykite. Todel nieko ten neisbalansuosite.
Savo bute viena radiatoriu pats pasikeiciau, be santechniko. Susidejau termostatine galva ir kranelius esant reikalui atjungti radiatoriu neisleidziant is namo sistemos vandens.
Kadangi esu projektuotojas radiatoriu pasiskaiciavau pats kokio reik.