Tema: Re: samatos
Autorius: JZ
Data: 2011-11-07 13:27:46
Visur mokejau. Pats nieko nedariau. Tik priziurejau, kad viska gerai darytu.
Dare firmele. Kiek supratau biznis jiem is manes mazas gavosi. Taigi
1000Lt/m2 uz apsiltinta dezute manau realu.  Kiek pries tai zondavausi tai
panasiai uz tiek ir siule pastatyt. Aisku buvo optimistu kurie uz 1700Lt/m2
uz dezute prase. Dar nuo medziagu priklauso kaina.