Tema: Re: Rekuperatorius
Autorius: Snoopy
Data: 2011-10-27 13:42:19
Kai lauko temperatūra stipriai minusinė kondensatas ant šilumokaičio
pradeda šalti į ledą. Pablogėja šilumos perdavimas, nuo to dar greičiau
kaupiasi ledas. Rotacinio rekupo ta pati bugno vieta "apsilanko" tai
šaltoj tai šiltoj rekupo pusėj ir mažiau kenčia nuo kondensato.

Rekupų efektyvumas matuojamas jei neklystu prie 0C lauke todėl
charakteristikose šitas aspektas neatsispidės. Geriausia būtų kad juos
montuojantys ir prižiūrintys pakomentuotų kaip jie elgiasi mūsų žiemos
sąlygomis.