Tema: Re: Kaip ir linkas: Kotedzas ant Lampedziu karjero kranto
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-25 14:42:15
ne viskas ten ok su tais kazakais, buvau vietoje nelabai matosi be ziuronu. Tik zaliuziu ten tikrai reiktu, nes dabar ant stiklu nieko nera. :) Arturai, gal metames ka kartu ant sio namo. Padarysim versliuka, o jei ir nesigaus, tai savo dali galesi atsiimti ismontaves langus. Ju ten nemazai, turetum dali atsiimti. Kas ten supaisys kad jau viena karta buvo sumontuoti. Na dar telikus galesi pasiimti. :) Beje, galeciau ir koki verslo plana pasiulyti, jei zaliuzes sudejus tai namo isplanavimas nieko butu bordeliui atidaryti ir vieta nebloga netoli magistrale, lengvas privaziavimas ir privatuma galima islaikyti. Vasara tai kas ten supaistys ko ten nuogos merginos su bernais laksto - juk pliazas.

T:)