Tema: Re: Namo apsaugos firmos Kaune
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-20 16:13:49
neiskarsciuok, gal bzik ir sutirstina spalvas, bet is esmes apsaugos tarnybos neatsako uz padaryta zala jei jos atvyko laiku.
Jos kompensuoja tik tada jei atvyko per velai ar visai neatvyko po suveikimo. O dabar kaip nustatyti kas tas "laiku" tai jau derybu klausimas, gal bus fiksuota sutartyje 5 gal ziurek 15 minuciu plius kruva isimciu ir pan.
O siaip jei jau mato, kad saugo apsauga tai arba eis taip kad nesuveiktu arba zaibiskai. Nuostolis bus, o saugos tarnyba manau nuostoliu neatlygins.

T:)

"Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j7p6c9$s5m$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> veiklos-vagiu..  o laiku atvykus tai ka reiskia? nes as suprantu.. yra
> nustatytas laikas per kuri privalo atvykt, tarkim 5 min. ir jei atvyksta po
> 6 min, tai ir reiskia neatvykima laiku..  aisku prasideda irodinejimai kada
> gavo iskvietima, kada atvyko ir pan..  bet kiek man pasakojo yra
> automobiliuose gps sistmos, kurios leidzia zinoti kada atvyko ekipazas..
> pultelyje(objekte) matosi kada buvo suveikimas.. zinai kada gavai skambuti
> ar po 6 min ar po 2 val? kaip gali but "laiku" po 2 val??
> paviesink kokios cia kontoros taip elgiasi..

>>> psio.. suveikimu nebera.. galim nevaziuot?:)  arba tu kazka netaip