Tema: Re: plyteliu dejimo kaina?
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-20 11:42:58
plytelininkų nereikėjo dabar. sprendžiu pagal kitas išvardintas kainas,
kurios nepadidėjo per porą metų.

"dz"  wrote in message news:j7ndu4$ulq$1@trimpas.omnitel.net...

nu jei randi uz pigiau tai puiku, bet darbar geri plytelcikai turi daug
darbu, neina prisisaukt jei nedidelis darbelis, bent taip rodo mano kokie 10
kontaktu, tai automatiskai ir kaina kyla, gal po nauju metu vel pakris