Tema: Re: apie radiatorius
Autorius: sauluk <saulius @ profil.lt>
Data: 2011-10-20 08:54:55
galiu tik paantrinti :) nors ir turkiški, bet per ~7-9 metus neišlindo
brokuoti. ko nepasakyčiau apie kai kuriuos giriamus gamintojus (pavadinimų
dėl etinių sumetimų neminėsiu)

"Vytautas"  wrote in message news:j7np05$6k3$1@trimpas.omnitel.net...

man asmeniskai gavosi pigiausia termoliux is celsio su nuolaida. beto, jie
pigesni nei kermi ir procentaliai gryzta maziau brokuotu.
cia zmogus dirbes celsyje taip sake. jam nuo to ka pirksiu jokios finansines
naudos nebuvo, beto draugas.