Tema: Re: Vamzdis melioracijos apvedimui
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-10-12 13:33:58
On 10/12/2011 01:13 PM, mindis wrote:

> blogiau tikrai nebus - bent nieks neprisipis jei ka. O tu projekta prudo
> derinai su melioratoriais? kiek zinau, jei sklype yra melioracija tai
> daryt yra butina.

Galima sakyti pusiau derinau, realiai tai snekejau su jais pries sklypo
pirkima ir jie sake kask, tik jei rasi vamzdi didesni nei 50mm teks
daryt apvedima. Tokiam prudui kaip mano 2-3 arai jokio projekto siaip
nereikia. Melioracijos projekta turiu, bet jis senas senas tarybinis ir
faktines melioracijos visiskai neatitinka! Kiek ziurejau visokius
melioracjios istatymus, tvenkiniu istatymus ir t.t. niekur neradau, kad
reiktu derinti, bet jei zinai ka daugiau uz mane, tai tada butu saunu
kokios nuorodos i istatymus.

P.S. Kai domejausi vasaros pradzioj, tai is vis jokio istatymo
reglamentuojancio tvenkiniu(prudu) kasima nebuvo, nes is STR apie juos
viskas buvo isbraukta, o ten kazkokia kita institucija dar tik renge
istatyma, bet sake, kad vistiek iki 10a projekto nereikes.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com