Tema: Re: išorinio vandentiekio skersmuo soduose? Help
Autorius: Zilve
Data: 2009-04-10 08:53:35
Mano subjektyvia nuomone mazai. Gal buitinem reikmem - tipo rankom
nusiplaut. Laistymui neuzteks slegio, jei jis dar tik 2 bar, tai is viso
pravalas.
Pvz, pas mane laistymo sistemoje pajungtas 3/4" (1,90 cm) su hidroforu (iki
2 bar) vos pavelka 1-2 purkstukus,o paleidus is miesto vandentiekio (gal 5
bar, nzn), 2-3 purkstukus. Siemet keisiu ta vamzdi i 1,2", t.y 3 cm
diametro.

Jei neiseina storesnio vamzdzio, tai bent slegi sukelt reiketu.