Tema: Re: REQ: Uzraktas Indaplovei
Autorius: Blinda
Data: 2009-04-09 15:51:45
Geriausias uzraktas - auklejimas, zinau, kad uzknisa, bet tai efektyviausia.
Su uzraktais kaip su spynom, tai tobuleja spynos, tobuleja ir "vagys", o ir
visko nesuzrakinsi.
Mes savo mazaja kelis kartus kai kibois i orkaites rankena tycia truktelejom
uz rankenos (jai nematant padejo durelems atsidayti ir iki pat apacios) ir
nestipriai ant zemes parbloskem (be jokiu pasekmiu ir traumu), teko kartoti
kelis kartus, nes smalsumas stipri jega. Pasekmiu jokiu, tik verksmas, bet
dabar del orkaites jokiu bedu neturime, zino, kad, jei isikibs, orkaite pati
atsidarys ir dar ja pargriaus :)

deja, deja ir taip su kiekvienu pavojaus saltiniu. Svarbu neuzdrausti, o
parodyti, kad tai pavojinga ir nemalonu (ne tik tau nemalonu, o ir paciam
vaikui). Juk visko neuzblokuosi, kaip tada tu savo vaikeli i kiema, dar ir i
gatve isleisi? Reikia mokyti, aukleti...