Tema: Re: Pamatu siltinimas - reik patarimo.
Autorius: eimaz
Data: 2009-04-08 14:56:36
vidaus sildymas jokio efekto tikrai neduos. nejaugi pas tave pamato viduje,
kur supiltas smelis bus isalas kazkoks? sildymas is vidaus skaitosi pats
neefektyviausias, ir tai daroma tik tokiu atveju, jei niekaip neimanoma
apsildyt is isores.
nezinau kodel tu nori pamata sildyt 5cm? jei gerai pamenu sildosi 10cm.
nes sildant 5cm, skirumas gaunasi 10cm ir ziuresis pagal mane jau nelabai
kaip.