Tema: Re: instaliacijos kabeliai
Autorius: ronkele
Data: 2011-10-01 19:44:00
va as Evaldui turiu klausimeli ne y tema: zmogelis rekonstruojasi sodo
nameli, dasistate ten prasiplete ir pan. zodziu ruosiasi po biski gyvent.
turi namo rekonstrukcijos projekta ir klausia ar paciam pasidarius elektros
instaliacija be projekto ir pan. ar gales paskui nama priduoti? namo ivadas
yra ant stulpo.