Tema: Re: del medzio
Autorius: ozzy
Data: 2011-09-30 15:17:00
As savus berzus tiek ir daugiau esu uzpyles, atkasiau juos nemazai bet
visvien lapai pas mane nubiro pirmiau nei kur kaiminysteje. Vienas
dalykas aisku kamienas puva arba apeina parazitais kitas saknys negauna
oro. Berzo saknys pakankamai ilgos ir negiliai tiek neatkasi o ir seip
sklypas nekaip atrodys.

Vieni laikos geriau kiti prasciau, naturali atranka tikiuosi nors keli
isgyvens. Labiausiai gaila puseles apie 3m aukscio, jai tai vos
juodzemio kliuvo keli cm ir tai spygliai nurudavo.

Dar va viena beda, keliu berzu duobese susiformavo pelke (pas mane
vanduo aukstai ~70cm) ten matomai kietas molis ir laikos vanduo. Tai
teko uzpilt ta duobe.