Tema: Re: Reikia kamstines grindu dangos klijuotoju Kaune 114m2
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-30 14:22:55
tinka, pas mane taip 4 mm ant sildomu grindu. Sildymas tik grindinis (isskyrus rusi).
Kai rinkausi mane irgi gazdino, bet pagal googles duotas varzas, rekomendacijas ir pan. issiskaiciavau, kad 4 mm kamscio atitinka berods 12 mm medzio (jei neklystu). O tiek dar galima deti ant sildomu be bedu.
Pasakojo, kad net suneriamas kamstines dangas susideje ant sildomu ir tipo ok ( o ju storis didesnis ir ten  kamstis+plausas+kamstis).

T:)