Tema: Re: Req: plyteliu klojejo
Autorius: Vaidas
Data: 2011-09-29 17:11:08
Ėmėm vonios sienom dvarčionių plyteles 40x25 rodos tie matmenys. Tai nuo
ar tik ne 2008 rugpjūčio visos išsirinktos (ir net kitos kolekcijos, bet
panašios) plytelės buvo kreivos ilgąja kraštine - tiesiog eina ir į galą
užsilenkia (į blogąją pusę) nemažai.
Tada važiavau į sandėlį ir ieškojau priimtino varianto su daug maž
tiesiom plytelėm. Tai sandėlio gale atradau ~2008 vasaros plytelių ir
viskas buvo ok. O nemažai naujesnių pasižymėjo minėta bėda.

Aišku patyręs klojėjas gal ir tokias sudėtų - žodžiu imi jį ir į sandėlį
tikrinti to, ką pirkai (nes sandėlį gali paduoti tiesių pavyzdžių, kaip
buvo man: susiradau panašias tiesias plyteles, atvežė reikiamą kiekį -
tas pats kreivumas).

Vaidas