Tema: Re: Saugos tarnybos Romainiuose (Kauno m)?
Autorius: Arne
Data: 2011-09-26 17:24:50
pas mumi Vijuokuose visai salia dauguma Jungti pasirinke, tik siulau
pasirasyt papildomai prasyma, kad skambintu is kart kai signa isijungia,
o ne tada kai atvaziuoja viska apziuri ir jau buna posfaktum, tokiu
atveju jei gerai sutari su kaimynais, gal dar spesi kokiam namuose
esanciam skambtelti ir TV issaugosi... nes jei ant to eina per 3-4 min
jau zuliku viduj nebebuna kaip ir teliko...
Dabar kaip tik girdejau vel isisiautejo tose vietovese is kiemu daigtus
vogti...