Tema: Re: Laikinas statinys z.u. zemej
Autorius: mindis
Data: 2011-09-26 15:00:11
pagal mane II grupes nesudetinga statini, pvz. mobilu nameli gali
ramiai, jei tai nera saugoma ar dar kokia "nenormali" teritorija.
Ir sita tema perziurek (butinai iki galo) - yra nuorodos i valdiskus
popierius ir keletas kometaru apie juos.
http://www.supermama.lt/forumas/index.php?s=4b9b39dbbf014061298eb6f3aefe983a&showtopic=736655