Tema: Re: Ekovata / gamovata / togo putos / akmens vata ?
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-26 14:33:30
na Gamo bandėm degint nedega :), šeip atrodo neblogas variantas, tik nesiaku kaip su mikroplyšiais putų sąlyšio vietose su kitomis konstrukcijomis laikui bėgant, nors platintojai duoda galva nukirts kad neatsiras, nes putos lieka pakankamai elastiškos bei gerai prikimba prie konstrukcijų.. - kaina, aišku brangiau nei vata, + bent teoriskai atrodo daugiau šansu tesingai įrengt.

eko vata pas mus kraste ~šiaulius kazkaip nelabai pouliari, tiesa sakant nesu nei pats susidūręs, nei matęs gyvai eko vata apšiltinto pastato :) tai neiko nei gero nei blogo negaliu paskyt..