Tema: Re: Boilerio laikrodis
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-26 14:08:29
o elektros sanaudos pakito?
Blaiviai mastant jos gali buti mazesnes tik jei karsto vandens poreikis yra tik labai maza laiko tarpa pvz tik baigus darba ir pakanka 1 boilerio paruosto vandens. Tada viena karta uzkaitini, pilnai isnaudoji ir palieki iki kito ryto/vakaro vel pakaitinimui.
Kitu atveju, kiek atveso, tiek dasildyti tures, skirtumas bus tik ar iskarto pasildysa ar tik po kokiu 3 valandu :)

T:)

>>> http://www.drazice.lt/?q=node/8